Rommeltje in de administratie
Het was al een tijdje een rommeltje in mijn administratie van mijn bedrijf. Ik ben een eigen ondernemer van een buurtsuper. Omdat ik maar 3 medewerkers heb die geen verstand of ervaring met administratie hebben is het erg onhandig om zelf de administratie altijd bijgehouden. Doordat ik dit zelf ook niet altijd heb gedaan was het een beetje een rommeltje geworden in mijn administratie.
Grote ergernis
Tot grote ergernis van mijzelf heb ik op een gegeven moment de beslissing gemaakt om administratieve ondersteuning in te schakelen om alles weer een beetje op orde te maken. De administratieve ondersteuning heb ik weten te schakelen bij PA2U. Ik liet mezelf informeren door de ondersteuner van het bedrijf door contact op te nemen met hun.
Nieuwe opgeleide medewerker
Inmiddels heeft de administratieve hulp van PA2U al behoorlijk geholpen. Alles begint nu weer een beetje op orde te raken. Ik ben hier heel erg blij mee want zo kan ik mijzelf richten op andere zaken die spelen in mijn onderneming. De administratieve ondersteuning kan natuurlijk niet altijd aanhouden i.v.m mijn budget hiervoor. Maar als alles weer volledig op orde is, neem ik een medewerker aan die hiervoor een studie heeft gedaan.